REKLAMA
Znaleziono 2728 wyników
Spółka Terramar nowym najemcą w Panattoni Park Pruszków VIartykuł
Pokaż artykuł
Spółka Terramar nowym najemcą w Panattoni Park Pruszków VI
Działająca w branży TSL firma Terramar została nowym najemcą Panattoni Park Pruszków VI. Spółka wynajęła 5000 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej. W negocjacjach najemcę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
W Łodzi powstaje podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Koziny [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny, trzypoziomowy przystanek kolejowy Koziny [FILM+ZDJĘCIA]
Łódź Koziny to budowany podziemny przystanek osobowy w tunelu średnicowym, położony w Łodzi, w dzielnicy Bałuty, na granicy Żubardzia i Kozin, u zbiegu ulicy Drewnowskiej z Kasprzaka i Aleją Włókniarzy w obrębie komory rozjazdowej. Koszt tej inwestycji to blisko 188 mln zł. Inwestycja realizowana z udziałem środków POIiŚ zwiększy rolę kolei w połączeniach aglomeracyjnych i dalekobieżnych.
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel pod Łodzią. Na placach budowy poza centrum też się dzieje! [FILM+ZDJĘCIA]
W Łodzi powstaje tunel średnicowy, który przyspieszy codzienne podróżowanie po mieście i umożliwi nowe połączenia z innymi miastami. Zaglądamy na place budowy poza centrum: stacji Koziny, dworca Żabieniec i Łodzi Kaliskiej.
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Tunel średnicowy pod Łodzią: Trwa demontaż tarczy Faustyna [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Zakończono prace konstrukcyjne przy budowie nowoczesnej hali magazynowej dla firmy GTV w parku MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Zakończono prace konstrukcyjne przy budowie nowoczesnej hali magazynowej dla firmy GTV w parku MLP Pruszków II
Budowa nowoczesnego obiektu, przeznaczonego dla międzynarodowego producenta akcesoriów meblowych i oświetlenia LED, przebiega zgodnie z planem. Zakończony został kluczowy etap inwestycji, za realizację której odpowiedzialna jest firma Pekabex. W tradycyjnej uroczystości zawieszenia wiechy udział wzięli przedstawiciele GTV, generalnego wykonawcy – Pekabex, podwykonawców oraz MLP Group.
[mazowieckie] Universal Express nowym klientem MLP Groupartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Universal Express nowym klientem MLP Group
MLP Group rozpoczął budowę kolejnego obiektu w parku MLP Pruszków II. Nowym klientem jest firma Univ...
Maxprint zostaje na dłużej w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Maxprint zostaje na dłużej w MLP Pruszków II
Firma prowadząca sprzedaż hurtową maszyn i urządzeń biurowych przedłużyła umowę najmu w największym kompleksie magazynowym w regionie. Maxprint obecnie korzysta w centrum logistycznym MLP Pruszków II z blisko 3,2 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni. W procesie renegocjacji najemcę reprezentowała firma doradcza Newmark Polska.
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[mazowieckie] Universal Express Distribution dobiera blisko 2 tys. mkw. w MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Universal Express Distribution dobiera blisko 2 tys. mkw. w MLP Pruszków II
Niezależny polski dostawca międzynarodowych usług logistycznych i relokacyjnych wynajął dodatkowe 1,...
[mazowieckie] Igepa w parku MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Igepa w parku MLP Pruszków II
Firma MLP Group, wiodący operator logistyczny w Polsce, wynajął firmie Igepa 3 000 m2 powi...
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei [ZDJĘCIA]
Podróżni na stacjach w Głownie i Strykowie dzięki kładkom i windom łatwiej będą korzystać z kolei. Zwiększy się dostępność do pociągów w kierunku Łodzi i Łowicza. Gotowe są konstrukcje kładek, schody i szyby windowe. Inwestycję za 18 mln zł, ułatwiającą dostęp do kolei, realizują PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z udziałem środków RPO woj. łódzkiego.
Panattoni Park Pruszków V (Ulma) w pełni wynajętyartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni Park Pruszków V (Ulma) w pełni wynajęty
Firma DIMAX Int. Poland, wyłączny importer i przedstawiciel niemieckiej marki agregatów prądotwórczych oraz maszyn ogrodowych Könner & Söhnen, przenosi się do nowego centrum dystrybucyjnego Panattoni Park Pruszków V (Ulma). Najemca zajmie 3 400 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej i tym samym zajmie ostatni wolny moduł w podwarszawskiej inwestycji. W transakcji firmę DIMAX Int. Poland reprezentowało AXI IMMO.
Dystrybutor importowanych piw premium nowym najemcą Panattoni Park Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Dystrybutor importowanych piw premium nowym najemcą Panattoni Park Pruszków II
United Distribution Holding (UDH), wiodący dystrybutor importowanych piw jakości premium w Polsce zdecydował się na relokację do centrum dystrybucyjnego Panattoni Park Pruszków II. W nowej lokalizacji firma zajmie prawie 3300 mkw. powierzchni magazynowej i biurowej. W transakcji najemcę reprezentowała firma AXI IMMO.
Globalna firma logistyczna Geodis nowym najemcą centrum logistycznego MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Globalna firma logistyczna Geodis nowym najemcą centrum logistycznego MLP Pruszków II
Globalna firma logistyczna wynajęła 2,6 tys. mkw. powierzchni w centrum logistycznym MLP Pruszków II. Większość przestrzeni dedykowanej dla Geodis Poland przeznaczone będzie na chłodnie. Przekazanie gotowego obiektu planowane jest na początku przyszłego roku. W transakcji pośredniczyła firma doradcza JLL.
[łódzkie] Strategiczna autostrada A1 rozwinie wiele miastartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] Strategiczna autostrada A1 rozwinie wiele miast
Ruszyła już budowa autostrady A1 ze Strykowa do Tuszyna, która ma powstać do połowy 2014 roku. 40-ki...
[śląskie] Budowa magazynu dla firmy logistycznej w MLP Gliwice na starcieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Budowa magazynu dla firmy logistycznej w MLP Gliwice na starcie
Firma Mirbud otrzymała od MLP Group dostęp do terenu, na którym zbuduje obiekt magazynowy dla Just I...
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel średnicowy, który połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
 Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY+ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA